Τίτλοι Ειδήσεων
Αρχική » Όχι στο κτήριο Ασάνη με αυτούς τους όρους. Και όχι στο να πάρει το «εργοστάσιο Δεσύλλα» ο Δήμος κεντρικής Κέρκυρας…

Όχι στο κτήριο Ασάνη με αυτούς τους όρους. Και όχι στο να πάρει το «εργοστάσιο Δεσύλλα» ο Δήμος κεντρικής Κέρκυρας…

Να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους; Και κυρίως να μην στρουθοκαμηλίζουμε. Βεβαίως και να μην αποδεχτεί ο Δήμος  Κεντρικής Κέρκυρας την παραχώρηση από την ΕΤΑΔ του κτηρίου Ασάνη, υπό τους συγκεκριμένους όρους. Η συμφωνία είναι επισφαλής και λεόντειος για τον Δήμο, πολύ περισσότερο στην οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Με απλά λόγια. Η ΕΤΑΔ, παραχωρεί στο Δήμο κεντρικής Κέρκυρας το κτήριο Ασάνη με την προυπόθεση ο Δήμος, να δαπανήσει 800 χιλιάδες ευρώ, μόνο για την αποκατάσταση της επικινδυνότητας και στη συνέχεια να δαπανήσει ένα πιο σημαντικό ποσό για να καταστεί το κτήριο λειτουργικό. Είτε να στεγάσει υπηρεσίες ή για κάποια άλλη χρήση, είτε το νοικιάσει. Και όλα αυτά για 20 χρόνια αφού μετά θα πρέπει να το επιστρέψει στην ΕΤΑΔ ή να διεκδικήσει την επιμήκυνση του χρόνου παραχώρησης για κάποια χρόνια ακόμα. Μάλλον η ΕΤΑΔ θα ψάχνει για βουρλισμένους; Ή μας κάνει πλάκα. Σοβαρά πάντως δεν θα πρέπει να μιλάνε.

Αλήθεια που είναι ο Κυβερνητικός Βουλευτής για να διαπραγματευτεί καλύτερους όρους; Και μαζί με τους συναδέλφους του και με τον Δήμαρχο και μετά το ξανασυζητάμε.

Πάμε στο άλλο θέμα. Εργοστάσιο Δεσύλλα. Αλήθεια τι να το κάνει ο Δήμος; Τόσα κτήρια έχει, από τα οποία τα περισσότερα είναι «μισοερειπωμένα». Μου θυμίζει την περίπτωση του κλοσάρ, του μπατίρη, στην οικονομική κατάσταση που βρίσκεται, κυρίως λόγω της μεταφοράς των απορριμμάτων εκτός του νησιού, ο οποίος ονειρεύεται να αγοράσει Ferrari.

Ωραία, ας υποθέσουμε ότι βρίσκει τα χρήματα, που είναι δύσκολο γιατί δεν διαθέτει χρηματοπιστοληπτική ικανότητα, παρά τα όσα λέγονται και παίρνει τον χώρο του πρώην Εργοστασίου του Δεσύλλα. Και να το κάνει τι; Πάρκινγκ; Να καταδικάσει μια ολόκληρη περιοχή, όπως είναι η Γαρίτσα στην υποβάθμιση; Γιατί, αν υλοποιηθεί ένας τέτοιος σχεδιασμός, ουσιαστικά θα «πνίξει» την Γαρίτσα, αφού όλος ο όγκος του κυκλοφοριακού θα οδηγηθεί εκεί. Και με δεδομένο ότι αναμένεται να κλείσει, οσονούπω,  ο δρόμος προς το αεροδρόμιο.

Παιδιά, ας συνέλθουμε και ας σοβαρευτούμε. Η Δημοτική αρχή έχει πολύ σοβαρότερα πράγματα για να ασχοληθεί, σύμφωνα με την ιεράρχηση και την αξιολόγηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο τόπος.

Θα μπορούσε όμως ο Δήμος,  να συμμετέχει σε ένα «εταιρικό» σχήμα, μέσω μιας προγραμματικής σύμβασης, με το Πανεπιστήμιο, που και μπορεί να διεκδικήσει τον χώρο και υπάρχει προοπτική στρατηγικού ενδιαφέροντος για την αξιοποίηση του και θα λύσει, μιας δια παντός τα προβλήματα στέγασης και ανάπτυξης του και με το παραπάνω. Και η περιοχή θα πάρει υπεραξία. Και επίσης, ο Δήμος μπορεί, αφού παραχωρηθεί η Παλάδα, που τώρα είναι στη ιδιοκτησία του Πανεπιστημίου, να λύσει ένα μεγάλο μέρος του κυκλοφοριακού του προβλήματος δημιουργώντας εκεί χώρο στάθμευσης.

Ναι αυτό το σχέδιο έχει στρατηγική λογική και προοπτική για την ανάπτυξη της πόλης. Όλα τα άλλα είναι «να είχαμε να λέγαμε»…

 

ΚΕΡΚΥΡΑ ->
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ->
ΕΛΛΑΔΑ ->
ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ ->
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ->
ΚΟΣΜΟΣ ->
ΑΠΟΨΕΙΣ ->
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ->
Ο ΚΟΥΚΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ->
Επιστροφή Στην Κορυφή