Τίτλοι Ειδήσεων
Αρχική » Στ. Γκίκας: «Η Σύμβαση Παραχώρησης του Λιμένος της Ηγουμενίτσας θα προσδώσει τεράστια προστιθέμενη αξία στη λεκάνη των ακτών Κέρκυρας – Θεσπρωτίας και θα απογειώσει την ανάπτυξη και του Θαλάσσιου Τουρισμού»

Στ. Γκίκας: «Η Σύμβαση Παραχώρησης του Λιμένος της Ηγουμενίτσας θα προσδώσει τεράστια προστιθέμενη αξία στη λεκάνη των ακτών Κέρκυρας – Θεσπρωτίας και θα απογειώσει την ανάπτυξη και του Θαλάσσιου Τουρισμού»

Με αφορμή την Κύρωση από την Ολομέλεια της Βουλής της Σύμβασης Παραχώρησης του Λιμένος της Ηγουμενίτσας, ο Βουλευτής Κέρκυρας της Νέας Δημοκρατίας, Στέφανος Γκίκας, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Η παραχώρηση του Λιμένος Ηγουμενίτσας στον γνωστό αυτό επενδυτικό όμιλο, για 40 χρόνια, αποτελεί σίγουρα μια θετικότατη εξέλιξη που θα έχει σημαντικά οικονομικά και αναπτυξιακά οφέλη για την ευρύτερη περιοχή μας.
Το τίμημα είναι εξαιρετικά συμφέρον και ανέρχεται στα 84,17 εκ. ευρώ για το 67% των μετοχών. Αυτό σημαίνει ότι η αποτίμηση του λιμένα ανέρχεται στα 125,6 εκατ. €, δηλ. στο 1/3 της αξίας του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά, ο οποίος όμως έχει 27 φορές μεγαλύτερο τζίρο.
Επιπλέον, το Ελληνικό Δημόσιο θα επωφεληθεί από τη Σύμβαση Παραχώρησης, αφού ο Οργανισμός Λιμένος Ηγουμενίτσας θα καταβάλλει στο Δημόσιο, ποσοστό 3,5% επί των ακαθαρίστων εσόδων κάθε χρόνο και για τα 40 έτη που θα διαρκέσει η συμφωνία. Το 85% του ποσοστού αυτού θα διανέμεται αναλογικά στους Δήμους Ηγουμενίτσας και Φιλιατών.
Προβλέπεται η κατασκευή μαρίνων τόσο στο Λιμάνι της Ηγουμενίτσας, όσο και στα μικρότερα λιμάνια που ανήκουν στον Οργανισμό, δηλ. στα Σύβοτα, στην Πλαταριά και στη Σαγιάδα, που θα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των θέσεων από 200 που είναι σήμερα και εξυπηρετούν την περιοχή από τα Σύβοτα ως τη Σαγιάδα, σε 720 με 40 θέσεις για mega yachts.
Κατ’ επέκταση, τόσο ο επενδυτής όσο και ο Οργανισμός, εκτιμούν πως θα δημιουργηθούν στην ευρύτερη περιοχή πάνω από 150 νέες θέσεις εργασίας.
Η συγκεκριμένη επένδυση σε συνδυασμό με τις επενδύσεις που δρομολογήσαμε στην Κέρκυρα την περίοδο 2019-2023 για την κατασκευή των 5 + 2 μαρίνων – και πιο συγκεκριμένα των: «mega yachts», «Καφέ Γυαλί», Λευκίμμης, Ημερολιάς, Γαΐου Παξών μαζί με την επέκταση των Γουβιών και των Μπενιτσών-, θα προσδώσουν τεράστια προστιθέμενη αξία στη λεκάνη των ακτών Κέρκυρας – Θεσπρωτίας και θα απογειώσουν την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού.

Οι επενδύσεις αυτές θα ανακόψουν την ολοένα αυξανόμενη ροή τουριστών θαλάσσιου τουρισμού προς την Αλβανία, το Μαυροβούνιο και την Κροατία που είναι ανταγωνιστικές χώρες.
Εν κατακλείδι, θεωρώ πως είναι μια επωφελής Σύμβαση με την οποία προδιαγράφεται η αναπτυξιακή πορεία του Λιμένος Ηγουμενίτσας και της ευρύτερης περιοχής μας, προβλέπονται έσοδα για το Ελληνικό Δημόσιο, ενώ με τη λήξη της Σύμβασης, επιστρέφεται στο Δημόσιο η διαχείριση όλων των λιμενικών υποδομών με τις επενδύσεις και τις υποδομές που έχουν αναπτυχθεί σε αυτές».

 

 

ΚΕΡΚΥΡΑ ->
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ->
ΕΛΛΑΔΑ ->
ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ ->
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ->
ΚΟΣΜΟΣ ->
ΑΠΟΨΕΙΣ ->
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ->
Ο ΚΟΥΚΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ->
Επιστροφή Στην Κορυφή