Τίτλοι Ειδήσεων
Αρχική » Σε φάση μετασχηματισμού η Airbnb για να αντιμετωπίσει την κρίση

Σε φάση μετασχηματισμού η Airbnb για να αντιμετωπίσει την κρίση

Αντιμέτωπη με μια σειρά προκλήσεων, που απειλούν ευθέως τη βιωσιμότητάς της, βρίσκεται τον τελευταίο χρόνο η Airbnb, με τον διευθύνοντα σύμβουλό της, Brian Chesky, να παραδέχεται σε συνέντευξή του στο Bloomberg ότι “οι δουλειές δεν πάνε καλά” και πως η εταιρία εφαρμόζει νέες βελτιώσεις για να αντιμετωπίσει την κρίση. Εν τω μεταξύ ο ίδιος, απευθυνόμενος προς τους οικοδεσπότες ζήτησε να μειώσουν τις τιμές προκειμένου να είναι πιο ανταγωνιστικοί έναντι των ξενοδοχείων.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το… κακό ξεκίνησε τον περασμένο Μάρτιο όταν ξέσπασε η φρενίτιδα γνωστή ως “Airbnbust”, με τους οικοδεσπότες να εκφράζουν τις ανησυχίες τους σε κοινωνικά δίκτυα όπως το X/Twitter σχετικά με τη συρρίκνωση των περιθωρίων κέρδους και τους φόβους για μια πιθανή “φούσκα” στην αγορά βραχυχρόνιας μίσθωσης.
Αμέσως μετά, ο ανταγωνιστής Vrbo ξεπέρασε την Airbnb, ικανοποιώντας μια μακροχρόνια απαίτηση των πελατών της, με την εφαρμογή ενός προγράμματος πιστότητας.
Τον Σεπτέμβριο, η πόλη της Νέας Υόρκης επέβαλε πολύ αυστηρότερους κανόνες για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις, απειλώντας σημαντικά την παρουσία της Airbnb σε μια αγορά που, στις πρώτες μέρες της, αντιπροσώπευε περίπου το 80% των επιχειρήσεων της πλατφόρμας.
Εν μέσω της κρίσης, η εταιρία αναζητά εναλλακτικές λύσεις
Μόλις τον Σεπτέμβριο, όταν ο διευθύνων σύμβουλος της Airbnb εγκαινίασε κάποιες ενημερώσεις στον ιστότοπο, φάνηκε να βρίσκεται σε μια λεπτή κατάσταση, αντιμετωπίζοντας ένα σύνθετο δίλημμα μεταξύ των διαφορετικών απαιτήσεων των επισκεπτών και των οικοδεσποτών.
Οι επισκέπτες ήθελαν να εξοικονομήσουν περισσότερα χρήματα και να τους εγγυηθούν μια εμπειρία υψηλής ποιότητας. Ενώ, οι οικοδεσπότες, από την άλλη πλευρά, ανησυχούσαν για το ενδεχόμενο μείωσης των κρατήσεων και για τα τελικά τους κέρδη.
Στο πλαίσιο της συνέντευξης που παραχώρησε στο Bloomberg, ο κ. Chesky εξέφρασε την επιθυμία οι τιμές να είναι πιο ανταγωνιστικές έναντι των ξενοδοχείων, και ιδίως σε αγορές όπου ο κλάδος των ξενοδοχείων είναι πολύ ισχυρός.
“Όταν οι οικοδεσπότες μας παρέχουν καλύτερες προσφορές, τείνουν να βγάζουν περισσότερα χρήματα”, είπε.
Μέρος της λύσης του περιλαμβάνει την παροχή στους οικοδεσπότες κατάλληλων εργαλείων σύγκρισης τιμών για κοντινά ξενοδοχεία, κάτι που η εφαρμογή δεν διαθέτει επί του παρόντος.
“Προσφέρουμε [επί του παρόντος] εργαλεία στους οικοδεσπότες για να συγκρίνουν τις τιμές των καταχωρίσεών τους με άλλες στη γειτονιά τους -και ενώ δεν έχουμε ακόμη σύγκριση ξενοδοχείων, τους ενθαρρύνουμε να εξετάζουν τις τιμές για ξενοδοχεία στην περιοχή τους, ακριβώς για να έχουν μια αίσθηση του τι παίρνουν οι ταξιδιώτες σε άλλες πλατφόρμες”, είπε.
Σύμφωνα με τον Chesky, η εταιρία θα εργαστεί επίσης για να διορθώσει τα προβλήματα με την τιμολόγηση, τη διαφάνεια (μη εμφανίζοντας στους πελάτες τη συνολική τιμή για κάθε καταχώριση) και τις ψεύτικες καταχωρίσεις.
Όσον αφορά την τιμολόγηση, ο ίδιος υποσχέθηκε να παρέχει στους οικοδεσπότες πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν να καθορίσουν ανταγωνιστικές τιμές ανά διανυκτέρευση. Ενώ όσον αφορα τους πελάτες να παρουσιάζεται η συνολική τιμή ανά καταχώριση. Αυτές οι τιμές θα περιλαμβάνουν σαφείς και χαμηλότερες χρεώσεις καθαρισμού, ένα συχνό σημείο διαφωνίας.
Έχει επίσης εισαχθεί ένα νέο σύστημα επαλήθευσης καταχωρίσεων για τον εντοπισμό και την εξάλειψη των πλαστών καταχωρίσεων, αυξάνοντας έτσι την αξιοπιστία τους.
Επιπλέον, το εργαλείο αναζήτησης έχει βελτιωθεί με τη συμπερίληψη νέων φίλτρων, επιτρέποντας στους επισκέπτες να βρίσκουν ευκολότερα επιλογές όπως κρεβάτια king-size και καταλύματα φιλικά προς τα κατοικίδια.
ΠΗΓΗ: money-tourism.gr

ΚΕΡΚΥΡΑ ->
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ->
ΕΛΛΑΔΑ ->
ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ ->
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ->
ΚΟΣΜΟΣ ->
ΑΠΟΨΕΙΣ ->
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ->
Ο ΚΟΥΚΟΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ->
Επιστροφή Στην Κορυφή