Τίτλοι Ειδήσεων
Αρχική » ΛΑ.ΣΥ: Περιοδεία στα σχολεία της πόλης

ΛΑ.ΣΥ: Περιοδεία στα σχολεία της πόλης

Περιοδεία πραγματοποίησαν μικτά κλιμάκια της «Λαϊκής Συσπείρωσης», που αποτελούνταν από υποψήφιους δημοτικούς και περιφερειακούς συμβούλους, με επικεφαλής τον υποψήφιο δήμαρχο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντιων Νήσων, Γιάννη Μπορμπότη, σε σχολεία της πόλης (1ο ΓΕΛ, 2ο ΓΕΛ, 3ο ΓΕΛ, 6ο Γυμνάσιο, 2ο ΕΠΑΛ κ.α.).
Η «Λαϊκή Συσπείρωση» επιμένει να πηγαίνει στους χώρους εργασίας και να συζητάει με τους εργαζομένους, που κάποιοι απλά τους χρησιμοποιούν για ντεκόρ στις φωτογραφήσεις τους.
Μέσα από τη συζήτηση αναδείχθηκαν οι ευθύνες των Δημοτικών Αρχών για την κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα σχολικά κτίρια. Για παράδειγμα, σε κανένα σχολείο δεν έχει γίνει προσεισμικός έλεγχος, ούτε έχουν γίνει σοβαρές παρεμβάσεις πέρα από τα «παραδοσιακά» βαψίματα και τις ενεργειακές αναβαθμίσεις μέσω προγραμμάτων που βέβαια πρωτίστως στοχεύουν στην κερδοφορία των «πράσινων» επιχειρηματικών ομίλων. Προκλητικά πολυδιαφημίζονται οι αλλαγές λαμπτήρων, οι προτζέκτορες, η αγορά φαρμακευτικού υλικού στα σχολεία (!!!) και άλλες παρεμβάσεις μου είναι μεν καλοδεχούμενες αλλά δεν αλλάζουν την συνολική εικόνα. Επιπλέον, όλα αυτά έγιναν με εργολαβίες και τεράστια κόστη αφού κυριολεκτικά ο Δήμος δεν μπορεί να βάψει ούτε έναν τοίχο καλά καλά με αυτεπιστασία.
Παράλληλα αναδείχθηκαν και οι ευθύνες της Περιφερειακής Αρχής αφού από τη μια δεν έχει συμβάλλει καθόλου στην βελτίωση των σχολικών δομών και της σχολικής πραγματικότητας, μετά το φιάσκο με τις σχολικές μεταφορές, το ΕΚΦΕ, το ΚΕΔΑΣΥ κλπ.
Οι εκπαιδευτικοί μοιράστηκαν τους προβληματισμούς τους με τη «Λαϊκή Συσπείρωση» ειδικά στο θέμα των σχολικών κτιρίων και των σχολικών μεταφορών.
Η «Λαϊκή Συσπείρωση» καλεί τους εκπαιδευτικούς να βγάλουν τα συμπεράσματά τους, όχι μόνο από το γεγονός ότι κανένας άλλος επικεφαλής δεν έχει επισκεφτεί ούτε ένα σχολείο για να ακούσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί και να δουν από κοντά ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που θα πρέπει να διαχειριστούν, αλλά και από τις ίδιες τις εμπειρίες τους, από τον εργασιακό τους χώρο και να προβληματιστούν αν το 2023 είναι αποδεκτή η εικόνα με τους μαθητές να επιστρέφουν σπίτι τους σε καρότσα αγροτικού ή αν είναι τα σχολικά κτίρια, αυτά που αξίζουν στους μαθητές μας και τους γονείς τους, σε εμάς τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς.

Επιστροφή Στην Κορυφή